zondag 11 juni 2017

Er gaat niets boven Groningen

Er gaat niets boven Grunnen!  Ik heb er twintig jaar van mn leven doorgebracht, en altijd fijn om weer even terug te zijn.
Ik logeerde bij Manuel, een goede vriend en gitarist die vroeger in mijn bandje Scarlett speelde.
Afgelopen weekend was ik op Schiermonnikoog om te flyeren voor het SchierSong Festival en dit heb ik gecombineerd met een optreden in Groningen. Met Mario speelde ik afgelopen weekend in de Ierse pub aan het Kattendiep. Vroeger had ik er ook wel eens gespeeld, in de stampvolle  bovenkamer. Daar werden toen live-opnames gemaakt.
Deze keer was het helaas niet zo druk. Het was prachtig weer en de mensen zaten buiten op het terras. Mario en ik besloten toch te spelen omdat wij een tijd niet gerepeteerd hadden. Peter, de eigenaar, vond het okay als wij een openbare repetitie deden in het café. Gelukkig waren er toch nog wat mensen die binnenkwamen en ook bleven luisteren.  Buiten waren we goed te horen, hoorden we achteraf, en dat werd gewaardeerd.  Alsnog hebben we gewoon anderhalf uur achter elkaar doorgespeeld! We hadden dat toch even nodig na mijn keelontsteking!
Daarna waren we goed ingespeeld voor het optreden diezelfde avond in cafe'De Singelier.
Ook daar waren niet veel mensen aanwezig, maar de mensen die er waren maakten de avond voor ons erg gezellig waardoor ik er met een goed gevoel op terug kan kijken. We hebben ook lekker gespeeld. Kerwin, de man van het Groninger Songwriter Circle en voor mij bekend als songwriter op Schiermonnikoog, kondigde ons aan en we speelden ongeveer drie kwartier.
Jazeker, het is fijn om in Groningen te zijn!
Met dank aan Peter Kelly van de Ierse Pub, het Groninger Songwriter Circle, Manuel en Cindy en mijn trouwe fan Dana! En natuurlijk het publiek dat enthousiast liet horen onze muziek te waarderen :)))



terras Ierse Pub Groningen

Kerwin Pauptit
Manuel en Cindy


Even nakletsen

Dana and friends

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate